9 Şubat 2011 Çarşamba

NE YAZACAKTIM NE OLDU

Sabah telaşesi derler ya, aynı o halde çıktım evden. Küpelerim ve telefonum bir elimde,çantam ve dizüstü bilgisayarım bir elimde bindim arabaya. Ayaklarımın dibinde atılacak çöpler sıkış tepiş çıktık yola. Küpelerimi takarken telefonu kucağıma koymuştum,koymuşum... Ve her şey bu salaklığım yüzünden oldu zaten.


Çöpte durduk. İndim araban ve ufak bir tık sesi duydum. Ceketimin fermuarı çarpmıştır dedim kapıya. Bindim arabaya tekrar. İşe geldiğimde telefonumun olmadığını fark ettim. Ve muhtemelen çöpün orda düşürdüğümü düşündüm. Aradık telefon kapalı. Bu da gören birinin almış oması ihtimalini yarattı. Hemen evin yoluna koyulduk. Çöpü attığım belediye çöpünü bile karıştırdık. Etrafa baktık, eve gittik hiçbir yer de yok.


Aklımıza Turkcell bayisine gitmek geldi. Telefonu Almanya'dan getirmiştik ve daha yeni açtırmıştık. Sağolsun Turkcell Hanımefendi , ay çok zor ya diyebildi. Bırakın yurt dışını yurt içindekiler bile bulunamıyor dedi. Çok teşekkür ettim ona iç kısımlarımdan söve söve. Ve polise başvurmak en doğrusu geldi.


Farklı bir şubeye gitmişiz merkez şubesine gidilecekmiş. Eyvallah onu da yaptık. Bir baktım polis arabasına tıkıştırılmış bir sürü balık. Muhtemelen ruhsatsız satıştan dolayı toplanmış. Tüm ekip dışarda arabadan balık seçiyor. İçeri girdim kimse yok. Baktım bir tanesi ''sağolsun'' buyrun dedi. Anlattım derdimi. Bir saniye, ilgilenen arkadaş gelecek şimdi dedi. Peki dedik.


İlgilenen arkadaş balıklarını seçti bir güzel. Poşetine doldurdu ve poşeti elinde sallaya sallaya benden derdimi anlatmamı istedi. Ben de saf Bugday başladım anlatmaya hararetli hararetli. Cevap ;


'Bir kere telefonunuz çalıntı değil kayıp,ha ama çalınmış da olabilir. Faturayı getireceksiniz IMEI numarasını bulacaksınız. Sonra sizin ifadenizi kayıt altına alacak ve size imzalatacağız. Bu başvuru savcılığa gönderilecek ve incelemeye alınacak. Bu süre zarfı içerisinde telefonunuz bulunabilir ama tabi alan kişi IMEI numarasını değiştirmezse...'

Ölme eşeğim ölme.Kime güveniyorum ki telefonumu soruyorum ben.

Neymiş bulduğun bir telefonu asla polise verme onun yerine telefon hattından sık aranan numarayı ara ve telefonun sende oldugunu bildir. Yoksa balıklar gibi telefon da mideye inebilir...

Hiç yorum yok: