12 Şubat 2011 Cumartesi

AŞK TESADÜFLERİ SEVDİ


Çok izlendi, çok konuşuldu, müzikleri tavan yaptı, oyuncuları da. Tekrar aşka ve tesadüflere inanıldı. Aşık olunan adama yada kadına yeniden aşık olundu. Kısacası etkilenildi, izlendikten sonra bir sürü fikir paylaşıldı,anlatıldı.

Sanırım Ankaralılar için de ayrı bir güzelliği oldu. Ben bile bir kere gittiğim Ankara'nın bazı tanıdık yerlerine raslayınca çok sevindirik oldum.

Ben bu filmi çok sevdim. OLAMAZ MI,OLABİLİR :)

Hiçbir neden yokken ya da biz bilmezken tepemiz
atmış ve konuşmuşuzdur

Onca neden varken ve

tam sırası gelmişken hiçbirşey yapmamış ve

susmuşuzdur

Aynı anda aynı sessiz geceye doğru

içim sıkılıyor demişizdir.

Aynı sabaha uyanırken

kimbilir aynı düşü görmüşüzdür

Olamaz mı? Olabilir

Onca yıl sen burada

Onca yıl ben burada

Yollarımız hiç kesişmemiş

Şu eylül akşamı dışında


Belki benim kağıt param, bir şekilde, döne dolaşa senin cebine girmiştir

Belki aynı posta kutusuna değişik zamanlarda da olsa birkaç mektup atmışızdır

Ayın karpuz dilimi gibi batışını izlemişizdir deniz kıyısında

Aynı köşeye oturmuşuzdur köhnede belki de birkaç günarayla

Olamaz mı? Olabilir

Onca yıl sen burada

Onca yıl ben burada

Yollarımız hiç kesişmemiş

Şu eylül akşamı dışında


Bostancı dolmuş kuyruğunda sen başta ben en sonda öylece beklemişizdir

Sabah 7:30 vapuruna sen koşa koşa yetişirken, ben yürüdüğümden kaçırmışımdır

Aynı anda başka insanlara, seni seviyorum demişizdir

Mutlak güven duygusuyla, başımızı başka omuzlara dayamışızdır

Olamaz mı? Olabilir

Onca yıl sen burada

Onca yıl ben burada

Yollarımız hiç kesişmemiş

Şu eylül akşamı dışında ...

Hiç yorum yok: