23 Haziran 2010 Çarşamba

MARMARİS FESTİVALLENİYOR

7 yorum:

öykü dedi ki...

Hosgeldın:)

Bugday Tanesi dedi ki...

hOŞ Buldumm :D

özlem dedi ki...

Ne güzel orada olmayı istedim birden.

hobibox dedi ki...

Selamlar canım, ben namı diğer "hobicell"

Bundan sonra;

http://hobibox.blogspot.com/

Adlı blogumdan sizlere seslenicem. Googleın bitmek bilmez sorunları yüzünden, siteme ulaşılamıyordu. Bu yüzden çareyi taşınmakta buldum. 5 aylık sitemde,340 izleyiciyi üzülerek ardımda bıraktım,Umarım yeni evimde beni yanlız bırakmaz, yorum ve ziyaretlerinizi esirgemezsiniz. Şimdiden teşekkür ediyor, kocaman sevgilerimi bırakıyorum.

hobibox (Afet Ergü)

Esmir dedi ki...

Marmariste olmayı şimdi bende isterdim bir taşla 5 kuşu özgürce uçururdum:)hem sinemaseverler hemde deniz ve orman içiçe harika beldede olmak isteyenler için güzel bir zamanla...

sevgilerimle...

Bugday Tanesi dedi ki...

Özlemcim,umarım fırsat yaratıp gelebilirsin buraya...Her zaman beklerim :)

Bugday Tanesi dedi ki...

Esmir,o halde ben fırsat buldukça buraları anlatayım size ki biraz daha isteyin buraya gelmeyi...
Sevgiler geriye :)