17 Ocak 2017 Salı

Leylak Tozumu Attırdı

Resmen 3 sene olmuş blog yazmayalı. Şaşkınlıkla baktım tarihe ve cep telefonundan yazmaya çalışıyorum. Yayın girmeye girmeye , eskimişim . Sandık kurcalar gibiyim . Örümcek ağları sarmış her yeri . E Leylak der de yapmaz mıyım. Vesile oldu . 

Cep telefonundan yazmaktır olduğundan hemen konuya geliyorum ama yarınki yazım daha afilli olacak :)

5 sözcükle kendini anlat !
🦋Çilekli olan her şeyi çok severim.Kız doğursaydım adını Çilek koyacaktım bu yüzden velet erkek olmayı seçti galiba :)
🦋Sırıtkanım
🦋Gıcığım. Haklı yada haksız fark etmez , kafama uymuyorsa kabullenmekte güçlük çekiyorum.
🦋Weihnachtsmarkt  (noel panayırı) aşığıyım.
🦋Çabuk karar verir , çabuk vazgeçerim. Bu huya ne denir bilmiyorum:)

E bitti bu ! Ay daha çok anlatırdım aslında ama abartmayalım.

Kendime bir hoş geldin ve size görüşürüz diyorum.

Sevgilerimle

7 yorum:

Nesrin dedi ki...

Hoş geldin tatlım benim ;)

EKMEKÇİKIZ dedi ki...

Merhaba Buğday Tanesi,
Ben de leylak sayesinde konuya dahil oldum, şimdi komşu ziyareti yapıp merhaba diyorum, eski usul.
İyi oldu bu, çok iyi. :)

MAVİANNE dedi ki...

Harikasın hoşgeldin
Yazmamiza vesile olanlara Teşekkürler

Bugday Tanesi dedi ki...

Hoş buldum :)

Bugday Tanesi dedi ki...

Kesinlikle öyle , yabancılaşmışım , yorumları ancak yayınlayabidim :) Görüşmek üzere !

Bugday Tanesi dedi ki...

Hoş buldum , hem de koca teşekkür :)

Lale dedi ki...

Ben de 1,5 aydır yazı girmemişim görünce çok şaşırdım.
İyi oldu be,blogları özlemişiz.