9 Mart 2014 Pazar

RUHUM DORUKTA

Çalışma temposu , her şeyi ertelememe sebep oldu. Öyle ki gelen telefonları meşgule atıp , geri dönmüyorum çoğu zaman. Kendime ayıracak vakti zor bulurken , etrafımı da ihmal etmem kaçınılmaz oldu. Övünülecek bir şey değil biliyorum , ama şu anda meslek diktatörlüğü diye bir şey var üzerimde. Yada namı diğer işkoliklik. Tüm gün fikir alışverişleri ile yoğrulan beynim , akşamında vücuda dönmek ve sessizliğe bürünmek istiyor. Şu aralar en favorim şaraplamak. Her akşam da içilir mi arkadaş muhabbeti değil bu , bildiğiniz vidaların yağlanması :)

Tüm bu iş muhabbetinin arasında , bu Pazar evde pineklemek yerine , ki çok uzun zamandır izin günlerini pinekleyerek geçiriyorduk , köy turu yapalım dedik. Marmaris'in yakın köylerine , yani, Söğüt, Bozburun ve Selimiye'ye bir selam verdik. İyi ki de öyle yapmışız, sanki yol değiştikçe ülke değiştirdim , bunda dinlediğim müziğin de etkisi vardı tabi. Karşıda kalan Yunan adalarının etkisiyle radyo frekansları Yunan'a döndü. Dinlenmeye muhtaç ruhum doruğa ulaştı resmen ! 

Instagram hesabımda bol bol fotoğraf ve video paylaşsam da , fotoğraf makinesinden çekilenlere de haksızlık olsun istemedim.İyi seyirler...














8 yorum:

Sokrates'in Yeğeni dedi ki...

Nasıl da özlüyorum oralardaki günlerimi!

Leylak Dalı dedi ki...

Beni de götür dedim yaaa :)

laleninbahcesi dedi ki...

Dilekcim
Bu yılın başından beri hastalıkla uğraşıyoruz. Şu resimleri görünce oralarda olmak nasıl iyi gelirdi bize dedim.
Bizim Zuz 15 yıl her yaz bir ayını Selimiye köyünde geçirdi. Şimdi Pansiyon açtı da artık gidemiyor.

Çook öptüm seni

Asis dedi ki...

İş yoğunluğu ve yorgunluğunu iyi bilirim :) doğa insana doping yapıyor. Fotoğraflar ruha iyi gelecek cinsten ;) sevgiler.

Bugday Tanesi dedi ki...

Sokratesin Yeğeni , ben de uzun zamandır gitmiyordum, iyi ki de gitmişim dedim , bence fırsat yarat ve uğra :)
Leylakım , sana süper bir tur düzenleyeceğim, söz !
Laleninbahçesi ,keşke gelebilseniz,çok isterim.
Asis, hem de nasıl doping. Gerçekten çok iyi geldi, devamlılığının gelmesi umudumla :)

BAYKUŞ GÖZÜYLE... dedi ki...

Dilekcim ne kadar güzel fotograflar çekmişsin, insan bakmaya doyamıyor, ellerine sağlık. İyi ki bu hafta sonu dışarı çıkmışsın:)) Sevgilerimle...

Çınar dedi ki...


Ne güzel yerler ve fotolar, ruhun dinlenmiş olmalı bu gezi sayesinde :)
Sevgiler

Syhn dedi ki...

fotolar iç açıyor ohh misss