19 Ocak 2017 Perşembe

Kitap Olsam


Evet ,nihayet bilgisayar ekranından yazabildiğim bir gündeyim.
Bu işlerin durgun geçtiğine işarettir ,bilesiniz.
Benim bu ekran başına müşteriyle ilgilenmekten oturamıyor olmam lazım :)

Bu günkü konumuz ,

-Hayatın bir kitap/film olsa türü ve adı ne olurdu?

Film ile aram hiç iyi değil. Geçen günlerde film tavsiyesi istediler de Anestezi dedim :) Film 2007'den imiş. Çok güldüm kendime. Öyle alakasızım yani.
Bu yüzden kitap demek istiyorum ve ben bir anı kitabı olmak isterdim.
Çünkü, sanki içinde bulunduğum yaşamı bir önceki yaşayanlar da yaşamış gibi. Yani aile büyüklerim ve benim hayatım arasındaki benzerliklere çok şaşırıyorum. Laf vardır ya ,tarih tekerrür eder diye,öyle bir şey bizimkisi. Ve o geçmişten geleceğe akan hayatım böylelikle bir anı kitabına bürünürdü. Evet ,evet, aynen öyle...

Adına gelince ,olması gerektiği gibi ,Buğday Tanesi !

Yarın görüşmek üzere,sevgiler :)

(Fotoğraf Alıntıdır)

Hiç yorum yok: