20 Ocak 2017 Cuma

4.Soru

Yatak odasına televizyon kurup kurmamak arasında kalmıştık eşimle. O yatmadan tv izlemeyi sever ben ise hiç aramam. Fakat bu isteğine yenik düştüm ve bundan 3 sene evvel odamıza girdi kendisi. Şimdi sabahları kalktığımda bari haberlerden haberim olsun diyerek açtığım o televizyon , içimi daraltıyor. Onlar nasıl görüntülerdi öyle ! Türkiye izliyor , milleti temsil edenler kapışıyor . Yani haberlerden habersiz olmak bence bunları haber saymaktan daha iyi !
Nitekim olumsuz başladığım gün, öyle düşük seviyede ilerledi.
Ama çelınç var çelınç !

Gelelim sorumuza !

Etrafındakiler hangi sorunun çözümü için sana gelirler:

Bu soru beni zorladı . Şunu fark ettim , genelde sorun yaratan yada soruları olan ben olunca çözüm için başkasına danışırım, haha !
Bu biraz, kendimi bir konuda uzmanlaştırmam gerektiğine işaret oldu ✅
Ne işe yaramaz , saylanmaz biriymişim ayol !

Yalnız bu çelınç işi pek güzel oldu !
Düşünenin aklına fikrine sağlık.

Sevgiler

Hiç yorum yok: