11 Aralık 2012 Salı

TATİL GUN 1

Çalıştım çalıştım yıllık iznim geldi çattı. Sanırım en güzel an tüm seneyi kendini bu planları yaparken bulmak.
Nitekim dün uçağa bindik ve Almanya yolcusu kalmasın dedik. Hatta mı ettik diye şüphe duyduğum ilk uçuş oldu hayatımda.
Yolculuk gayet iyi başladı . Hava şartları iyi görünüyordu. Tam iniş yapılacakkken pilottan bir anons, yeterli yakıtımız var endişelenmeyin havada kalıyoruz kardan ötürü inemiyoruz ! Haydaaaaa, bir uğultu ve kabullenis. Sonrasında pilottan bir anons daha, başka bir yere iniş yapacağız . Bir uğultu ve kabullenis.
İndik, indik inmesine de bizi indirmediler. Neymiş, konusulacakmis, ya tren Yada uçak ile olmak durumunda olduğumuz alana götürüleceğiz. Bir uğultu ve kabullenis. Tüm havaalanında bizi almaya gelenlere haber verme cabaları . 3 saat uçakta tıkili kalırken teselli ikramı olarak bir bardak çay verdiler sagolsunlar!
Nitekim geri donebilecegimize dair haberler aldık ve bir kalkış daha dedik , bir uğultu bir kabullenis. Tam 2 saat de uçak park yerine giremeyince olan bize oldu. Bir uğultu, bir patirdi, bir kavga, bir bağris.Pilottan anons, anlayışınız ve sabrınız için teşekkür ederiz. Ha diktir landi resmen!!!
8 saat, kocamın bacaklarını dar koltuk bosluklarina sigdiramadigi, icimin daraldigi 8 saat.
Şükür kavuştuk yine , değdi ayağımız topraga. Macera dolu Amerika! sarkisi dilimde.
Eh , telefonlu yayından , telefonla çektiğim birkaç fotograf haketti bu yazı . Hadi saglicakla kalın :)

A-H dedi ki...

Iki saatlik ucus icin 8 saat bayagi bir kotu olmus :( neyse ama varmissiniz gideceginiz yere sonunda ;)

BAYKUŞ GÖZÜYLE... dedi ki...

Önce geçmiş olsun diyelim sonra Almanya'ya Hoş geldiniz:)))
Başka dert olmasın, sonuç iyi ya gerisi önemli değil:)
Fotoları da çok sevdim özellikle sonuncusunu...
Güzel bir tatil geçirmeniz dileğiyle...

MAVİANNE dedi ki...

geçmiş olsun canım
fotolar güzel olmuş

Fatma dedi ki...

Geçmiş olsun, sağ salim inmişsiniz çok şükür, tatilinizin bundan sonrasının güzel geçmesini dilerim, sevgillerimle, iyi tatiller:)

Bugday Tanesi dedi ki...

Hepinize çok teşekkür ederim, su anda telefondan paylaşım yapmaya devam edeceğimden , sizleri takibim biraz zorlasabilir. Ama olabildiğince haberdar olmaya calusacagim, sevgiler :)

Nesrin dedi ki...

canımm bensız gfıdersenız ole olur hanımm :) cok merak ettım sızı ıyı eglenceler

Ebru dedi ki...

Geçmiş olsun.
Yıllık iznin kışa mı denk geliyor hep?