12 Aralık 2012 Çarşamba

TATİL GUN 2

Bugun güzel bir güne uyandık , vücut tüm yaşanan yorgunluğu attı . Sabah Günes eve merhaba girişi yaptı , kar ile birlikte görüntüsü kahvaltı soframızın tablosu oldu.
Yakın sehirde kurulan bir noel panayırına gittik. Bu zamanlarda gitmezsem olmaz dediğim yerlerden. Sıcak şaraptan çok
hoşlanmayan ben kahve icmeyle yetindim. İsin kötü tarafı yağan kardan fotograf makinamı sakindigimdan sadece cep telefonu üzerinden çektim fotografları. Yakinda hava isinacakmis !!! Belki o zaman değişebilir durum.
Bu arada sürekli yiyorum, yiyorum, yiyorum. Sonumu bilmek istemiyorum. Neyse, bu konular hiç bitmez diyerekten bugünkü fotoğraflarıma geciyorum.











2 yorum:

laleninbahcesi dedi ki...

oh yeni yıl havasına girmişsiniz ne güzel... Burada henüz bişi yok, bir tek AVM ler biraz biraz süslendiler.

İyi tatiller diliyorum

BAYKUŞ GÖZÜYLE... dedi ki...

Bu post bana yeni yılın geldiğini ne de güzel hissettirdi, tadını çıkar bu güzel günlerin Buğdayım:))