4 Nisan 2012 Çarşamba

4.AYIN 4.SÜ




( iki sene önceki dördüncü ayın dördüncüsü )
:)

Nesrin dördüncü ayın dördünde dünyaya gelen, annemle babamın tabiri ile çirkin mi çirkin bir bebekmiş. Şimdi bunu söylerken utanıyoruz ailecek, çünkü çirkinliğine inat güzel mi güzel biri oldu. Hani derler ya bir bakan bir daha bakıyor diye, öylesine yani...


Ne kıskanırdım çocukluğumda ona alınan hediyeleri, gösterilen ilgiyi. Hiç bir zaman benim bunlar demezdi,aksine ablacım beraber oynarız üzülme derdi. O zamandan belliymiş yürek güzelliği.


Babamın onu götürmezsen gidemezsin dediği zamanları düşündükçe üzülüyorum. Hiç istemezdim yanımda. Şimdi ise ayrı kaldığım zamanlarda merak ediyorum, keşke o da olsaydı diyorum.


Canım kardeşim, biricik kelebeğim.


Yanımda olduğun her gün için teşekkür ederim.


Hani zaman zaman, sadece oturduğumuz ,senin kahve içemediğin ( çünkü kahveli hiç bir şeye tahammülü yok) günlerde o sessizlik bile ne kadar gürültülü. Çünkü biz konuşmadan anlaşıyoruz seninle. Hiç çaba sarfetmeden, öylece, duru...


İyi ki doğdun, iyi ki doğan da sen gibi birisi. Başka türlü bir şey doğsaydı nasıl katlanırdım :)


Bugün bol kutlamalı bir gün olacak. Kendini tutacağın dilekler için hazırla, çünkü bolcana mumun var üfleyecek.


Doğum günün kutlu olsun NESS

SENİ ÇOK SEVİYORUM

13 yorum:

Ebru dedi ki...

Mutlu yıllarrrr:)

ayci dedi ki...

dur bak ben ona kahveyi sevdircem :)

Güngör Ekinci Saglik dedi ki...

Sevgili Nesri´in dogum gununu kutluyor, saglikli, mutlu ve sevdiklerinin hep yaninda oldugu nice yillar diliyorum.
(Bugun ayrica canimin içi ile benim ask yildonumumuz)

Fatma dedi ki...

Doğum günü kutlu olsun kardeşinizin, sağlıklı mutlu bir ömür dilerim sevdikleriyle. Acaba bu fotoğraf nerede çekilmiş, Kütahya olabilir mi?

Nesrin dedi ki...

Hepinize çok teşekkür ederimm :)) aycicim valla kimse sevdiremedi bana kahveyi bakalım sen sevdirebilcekmisin ??
nehir ida , güngör ekinci ve fadiş güzel dilekleriniz için teşekkür ederi. fadiş fotoğraf uşak 'ta üniversite yıllarımda çekildi.
ve...
canım ablam iyiki benim ablamsın ben çok şanslıyımm :) inan o kadar çok duygulandım ki.seni çok seviyorum . gerçekten de öyle konuşmadan anlaşabiliyoruz seninle...gece 12 de bir tane mumu üfledim gerisini sabırsızlıkla bekliyorummm :))

annemahsustan dedi ki...

Doğum günü kutlu olsun...

Ne kadar şanlısın ki kız kardeşin var...

Bugday Tanesi dedi ki...

Nehir İda , teşekkürler :)

Bugday Tanesi dedi ki...

Ayci, eğer başarırsan pes diyeceğim :)

Bugday Tanesi dedi ki...

Güngör, ne güzel bir günmüş bu böyle :)

Bugday Tanesi dedi ki...

Fadiş, Uşak'ta çekildi. Kız kardeşim üniversitedeyken.Teşekkür ederiz :)

Bugday Tanesi dedi ki...

Nes, bak geçti gitti bile koca gün :)

Bugday Tanesi dedi ki...

Annemahsustan, evet gerçekten şanslı olduğumu biliyorum :)

Gurme Şirine dedi ki...

merhaba sizi izlemeye aldım...
sizde beni izlemeye alırsanız sevinirim...
kocaman sevgiler...