9 Aralık 2011 Cuma

EVE MİSAFİR GELMİŞ



İşten çıkıp mayışık mayışık eve gittiğimde tam mutfağa iniyordum ki bir de ne göreyim. Noel Baba kurulmuş sehpanın orta yerine elinde hediye paketleriyle. Sırıttım kocaman üstelik bir de arkadaşlarını getirmiş yanına. Kardan adamları :)



Havuç burunları, minik şapkaları, düğmeleri,her bir ayrıntıları ne kadar iç ısıtıcı. Seviyorum ben onları...


Bir de evin bir kısmına, kar da yağmış :)

Bunca güzel şey bir aradayken serdim yere pelüş battaniyemi ve kart etkinliği için, göndereceğim kartları hazırladım. Harika bir görüntü vardı oturma odamda. Her yer gülen suratlarla doluydu ve tüm renkler iç içe girmişti.Umarım yazdığım kartlara yansımıştır bu hali ruhiyetim.

Bu arada, bugün itibariyle beklemeye başlayabilirsiniz çünkü postacı abla tüm kartlarıma el koydu size göndermek üzere ...

10 yorum:

Unknown dedi ki...

ne şeker bunlar :) inşallah sorun cıkmadan ulasır kartların sahiplerine sevgiler canım :)

Adsız dedi ki...

Ruh halinde benim içimi ısıttı Buğdaytanem :))

BAYKUŞ GÖZÜYLE... dedi ki...

Ne kadar keyifli,neşeli bir post...
Yılbaşı havasına soktun bizi:)))

Nihan dedi ki...

canım ben de orada olsaydım seninle beraber...:))kart etkinliğine katılamadım bu sene...:((

MAVİANNE dedi ki...

harikaaaaaaaaaa
yeni yıl neşe mutluluk eğlence getirsin
bu güzel süsler mutluluk veriyor bize

Bugday Tanesi dedi ki...

İnşallah Burcu, postacıyla biraz muhabbetleştik sadece Japonya'ya gidecek olan karttan emin deilim ama diğerleri ulaşır dedi,bakalım :)

Bugday Tanesi dedi ki...

Teşekkürler Adsız :)

Bugday Tanesi dedi ki...

Natali, evet ben girdim havaya,bu zamanlar benim en sevdiğim zamanlar,ne kadar uzun dururlarsa o kadar iyi :)

Bugday Tanesi dedi ki...

Nihan,beklerim hadi gel... Hem keşke çıksa çekilişte bana bir şeyler senden de, o da misafir olsa evime :)

Bugday Tanesi dedi ki...

Mavianne, sorma nasıl neşeli bir hava... Yılbaşına hazırız biz :)