2 Şubat 2011 Çarşamba

HER SEYIN COK ÖTESINE, ANNEME

Anne ;

Ben senden sonra ne mi yaptim.
Bunca iki yuzlu insanin arasinda tek yuzlu kalmayi basardim.
Senin kizin olmayi ve daima onurlu olmayi basardim.
Gittigin gunu aklimdan bir kere cikarmayarak, senin kurallarinla yasadim.

Anne, ben seni cok ozledim.

Her seyin ustesinden geliyorum merak etme. Benim arkamda,onumde,sagimda,solumda daima varsin.
Cabuk unutuldugunu sanma, unutanlar anmaktan korkanlardir.
Gozlerini hatirlamak istemeyenler, o gozleri hatirlamaya utananlardir.

Basaracaksin kizim diyorsun,
evet anne ben tam o dedigin yerdeyim iste.

1 yorum:

Unknown dedi ki...

Ne güzel anlatmissin hislerimi... Demek ayni duygulari yasiyor, ayni özlemi hissediyoruz derinlerimizde, biryerlerde... Onlar yerlerinde huzur dolu olsunlar... Kavusacagimiz güne kadar....