26 Şubat 2011 Cumartesi

BİR BABANIN ÇOCUĞU OLMAK


Kocişin babası ve benim babam ayrı senelerde aynı günde doğmuşlar. İkimizin de heyecanı birbirine şahitlik ediyor her yıl. Biz işin yaşlandılar kısmına değil de iyi ki doğdular kısmına bakıyoruz. Ne hediye alsak diye kara kara düşünüyoruz. Ve her seferinde aynı sonuca varıyoruz.
***Kadınlara hediye almak daha kolay***

Dün çarşıda epey dolandıktan sonra en ihtiyaç duydukları hediyeleri seçmeye özen gösterdik. Ne aldığımı tabi ki söyleyemeyeceğim çünkü doğum günleri 28 Şubat'ta, yani önümüzdeki Pazartesi.

Baba olmak nasıl bir duygudur bilmiyorum ama bir babanın çocuğu olmak nasıl olur onu çok iyi biliyorum.

Yaramazlıkların bittiği, disipline geçtiğin andır. Annenle olduğun gibi samimi olamazsın saygından. En özelini paylaşmakta çekinirsin.Bir ağaç gölgesi gibidir.Seni keskin güneş ışığından korur. Büyürsün, zaman zaman fikirlerde ayrı düşersin. Her yap yada yapmalısın dediği, artık senin hayatına ters düşer. Kavga edersin.Zamanla dediklerine hak verdiğin de olur ama belli etmezsin.

Bir babanın çocuğu olmak evlilik gibidir. İyi günün de vardır kötü günün de. Bazen küskünlükler, kırgınlıklar yaşanır ama sonunda bilirsin ki temelin sağlamsa hiç biri sürekli değildir.

Bir babanın çocuğu olmak bir masal kahramanı olmak gibidir.

Her zaman hayranlıkla izlenir, sevilirsin...


12 yorum:

pie kurabiye dedi ki...

Nar ayıklayıp Ankara'dan İzmir'e gönderen bir babanın kızıyım ben.Babana sıkı sıkı sarıl.

Bugday Tanesi dedi ki...

Ne kadar güzel, çok duygulandım...Peki, sarılırım tabi :)

Asuman Yelen dedi ki...

O birbirine bağlı son iki cümle için şapkamı çıkarırım. Ve içini gözyaşlarımla doldururum...
Her iki babaya da sağlıklı uzun ömürler diliyorum...

Bugday Tanesi dedi ki...

Asuman Abla, inan benim de yorumuna gözlerim doldu. İçtenliğin ve samimiyetin için çok teşekkür ederim.Ne diyeceğimi bilemiyorum çok sağol...

Unknown dedi ki...

evet Buğday tanesi babana çok sıkı sıkı sarıl. ne kadar mesafeler olsa da ,uyumsuzluklar yaşansada babalarla ki bu bizde tam tersiydi hayattayken kıymetini bil :)) bu arada benim de sevdiceğimin doğum günü aynı gün :)) ortak bir noktamız varmış...şimdiden uzun ve sağlıklı ömrü olsun her iki babanın da sevgiler canım...

Leylak Dalı dedi ki...

Buğdayım,
Allah seni ne babandan ne sevdiklerinden ayırsın. Upuzun yıllar hep babanın kızı olmaya devam et.
Babalarınıza sağlıklı ömürler. Dilerim giderek gelişen dallarıyla sizi nice yıllar keskin güneş ışıklarından korusunlar...

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Ben hep sevdim babamı halen de çok seviyorum bu yüzden anlıyorum seni.
Doğum günleri kutlu olsun iyi ki varlar ,sevgiler kocaman:)

Bugday Tanesi dedi ki...

Burcu, ne güzel bir tesadüfmüş :) Desene iç doğum günü kutalanacak ayrı şehirlerde...
Kim bilir daha niceleri vardır ama :)
Her daim sevdiklerimiz ile olmak dileğiyle.

Bugday Tanesi dedi ki...

Leylak Ablam, sağolasın.Hepimizin sevdiklerimizle birlikte uzuuun uzuuun ömürleri olsun.

Bugday Tanesi dedi ki...

Özlem Öğretmenim, ben de seni kocaman öpüyorum.Kutlamanı bizzat ileteceğim, teşekkürler.

Asis dedi ki...

Doğum günleri kutlu olsun her iki babanında,daha nice sağlıklı ömürler onlara..Sevgilerimle.

bilge ve annesi dedi ki...

Buğdayım, bir babanın çocuğu olmak böyle bir yazıyı okurken gözyaşlarını tutamamaktır diyebilirim. Allah babalarınıza ve size uzun ömürler versin, iyiki doğmuşlar, öpüyorum seni çok