28 Temmuz 2009 Salı

YİRMİLİK

Evet bugün tarihi bir gündü benim için.Yaklaşık dört-beş senedir diş doktoruna gitmiyordum.Üzerine YENİ HAYATLAR adlı yazımda da bahsettiğim gibi girdiğim büyük ameliyattan sonra doktorlara olan korkum daha da arttı.
Dünyamı sarmalayan ,beni kollayan ve üstelik her zaman destek olan eşimin yoğun ısrarları üzerine diş doktoruna gittik.Kadıncağız aşırı paniğim karşısında beni ilk önce muhteşem bir şekilde rahatlattı.Problem yirmilik dişim,yirmilik kabusum.Ama yine de bu kadar seneye rağmen sadece yirmiliğimin çürük olması da beni ufaktan sevindirdi.Bunu her sabah içtiğim süte borçluyum.Tam bir süt hastasıyım.Hatta bu sıcaklarda soğuk bir şey çektiği zaman canım,bir süt indiririm mideye :D BU YÜZDEN HERKES SÜT İÇSİN!!! Neyse,konu fazla dağılmadan devam edeyim.
İki tane iğneyi çaktı Aliye Hanım...Sakin ol dedi,ne kadar sakin o kadar iyi.Ve uğraştı kurcaladı,didindi.Uzun bir çabadan sonrakoca diş çıktı.Ben seni daha dayanıksız bekliyordum dedi,aferin sana...Evet,geçti gitti.Üstelik küçümsediğimiz devlet hastanelerinde muhteşem bir ilgi gördüm.Bugün şansım yaver gitti teşekkürler Aliye Hanım.Hala ağzım şiş,konuşamıyorum da.Uyuşukluk geçtikçe ağrı da artmakta.Ama inadına işe geldim.Evde olsam fena mızmızlanırım kocama...
Özet olarak,bugün gurur duydum kendimden.Korkularımın üzerine gittiğim için.Hayatta hiçbir şeyi kaçarak elde edemeyeceğimi gördüğüm için.Bir de destekçim olunca yanımda,bu dünya daha da tatlı gelir bana...
Hadi su içme iznim geldi.Kaçtım ben......

4 yorum:

Leylak Dalı dedi ki...

Geçmiş olsun canım. Ömrü dişçilerde geçmiş ve hala diş sorunu bitmemiş biri olarak seni çok iyi anlıyorum. ama ben dişçiye gide gele kaşarlandım artık, evde kanapeye yatar gibi oturuyorum dişçi koltuğuna. zordur 20 lik, ben de ameliyatla aldırdım. inşallah bununla biter diş sorunun. sevgiler...

Sokrates'in Yeğeni dedi ki...

Geçmiş olsun... Benim yirmilik dişim çıkmadı.. Yine aklıma geldi, acaba neden çıkmadı diye hala merak ediyorum...

Bugday Tanesi dedi ki...

Leylak Abla,iyi dayanıyorsun gerçekten.Kanepeye yatmak gibi dişçi koltuğuna yatmak tabirini bana da öğret ki tırsak olmayayım bu kadar :D Geçmiş olsun dileklerin için çok teşekkür ederim.
Sen de sağol Çağan.Aman çıkmasın dişlerin boşver,hemen de çürüyorlar zaten hiçbir faydalı işlevi yok bu yirmiliklerin.İşin şakası yine de bir araştırmak lazım bunu.Ben de merak ettim??

nalan dedi ki...

süt demişken istanbul'da biz evimize kadar gelen taze çiğ çiftlik sütü içebiliyoruz. kendimiz yoğurt mayalayabiliyoruz. hatta iyice çığırından çıktık peynir bile mayalıyoruz :)
merak edenler için link şurada
http://kizilpembeler.blogspot.com/2009/06/suuuuttttcuuuu.html