25 Haziran 2009 Perşembe

MİS GİBİ BİR AÇILIŞ

Blog sayfamın yeni görüntüsüyle birlikte sizleri ağırlamak bundan sonra çok daha keyifli olacak.
Blog arkadaşımız Harun Çağan'a çok teşekkür ederim.Bilgisayar kıtlığımdan bir türlü güzelleştiremediğim site mis gibi oldu...
Bununla birlikte hayatımda sadece blogum yenilenmedi.Bir şey var ki yeni öğrendiğim; o da şu cümle 'YETER Kİ İSTE' Yeter ki istiyorum ve gerçekten her istediğim oluyor.Üzüntü ve sıkıntısıyla birlikte yine istiyorum yine istiyorum.Yılmamak ve bununla birlikte tükenmemek hayatın formülü galiba.Bu formülü bir tarif gibi kullann ve bol bol pişirin derim.
Kendim için en büyük örnek işim oldu.Hep öğretmenlikteydi gözüm ki hala öyle.Ama şu anda öğretmenlikle hiç alakası olmayan bir işteyim :)
Başta sevebileceğimi hiç düşünmemiştim,sadece zorunlu geliyor gibi hissediyordum.Tamam mı devam mı oyunu gibi bir şeydi benim için.Ama şimdi, 4 ay kadar kısa bir zamanda çalışmak istiyorsam var olacağım deyip ufak ufak başarılar elde etmekteyim.
4 aylık da olsam :), ufak övgüler ve teşekkürlerle kocaman kocaman mutlu oldum...Ayrıca tecrübeli arkadaşlarımın desteğiyle de büyüyorum inkar etmeme lazım.
Kısacası şu aslında,bazen hayattan istediklerimizi hayat bize sunmuyor ve inkarcı olmak yerine olanlardan faydalanmak ve olabilecekleri yapmak çok daha doğru.Daha çok mücadele daha çok gurur vermekte insana.Bence denemeye değer olan şeylerden kaçınmayın ve yaşam boyunca bir amacınız olsun.
Amaçsız yaşam yapay bir tat veriyor insanın ağzına.Her şeyin tad-lı olanı güzel :D

Hiç yorum yok: