19 Mayıs 2009 Salı

MERCEDES DENEME SURUSU


























Yine Almanya`da bulunmaktayim. Annemi ziyaret ve birnevi tatil modundayim.Bir kuzu misali annemin pesinden ayrilmiyorum ve yanibasimdan ayriliverdigi anda onu ozlemeye basliyorum.Su anda dunyanin en mutlu insani benim galiba.Babiskomu,kardesimi ve sevgili kocisimi Turkiye diyarlarindan ozlemek disinda....

Bu kucuk dipnotlardan sonra size cok keyif veren Pazaretsi gunumu anlatmak niyetim.Bremen`de bulunan Mercedes firmasini gormeye gittik.Tam alti bayan....Tum ekipmanlarini,kurucularini,calisanlarini bir arada gorduk ve bunun disinda odedigimiz ucret karsiliginda Mercedesìn urettigi 45,000 Euro tutarindaki Mercedes Benz GLK cipini kullandik.Isin ilginc yani bu degildi.Asil adrenalini kullandigimiz yolun duz degil tam aksine engebelerle dolu olduguydu.Belirli engebelerden gecmek ve yokuslardan cikmak gerekti.Arabanin ozelligi alcak yapiya sahip olmasi,iceriden disardaki sesin hic duyulmamasi ve freni kendi ayarlamasidir.Inislerde gaza bastigim halde araba bu atagimi kabul etmeyip kendi kendine fren yapiyor.Reklam yapmis gibi olsam da gercekten harikulade bir deneyimdi.Hele ki benim gibi acemiler icin.Bu maceramdan birkac fotograf yayinlamadan edemeyecegim...

Ufak bir ayrinti: fotograf makinamin tarih yanlisliginin kusuruna bakilmasin :D



1 yorum:

ELİF dedi ki...

Annenin yanında vakit su gibi geçer eminim canım.Enerjini depola oralarda....İyi gezmeler sana...Öpüyorum canım...