14 Ocak 2009 Çarşamba

Nerden bilebilirdiniz ki?

Yaşamım bu aralar çok değişik yönlerde ilerliyor. Sanki ben her şeyi dışardan izliyorum ve bedenim bir sürü yoldan geçiyor. Siz de hiç kendinizi dışarıdan izlediniz mi? Hayalet filminde bir sahne vardı hani. Patrick Swayze öldükten sonra ruhu çıkar ortaya ve kendini izler. Ben de herşeyimi öylesine, dışardan görüyorum.

Hayatıma göz atıyorum ve nerede yanlış, nerede doğru yaptığımı anlamaya çalışıyorum.İzlediğim yolları, yaptığım ve bozduğum arkadaşlıkları, değerlerimi, mucizelerimi ve talihsizliklerimi kısacası herşeyimi gözden geçiriyorum.Babamın tavsiyesine uyuyorum. Artı ve eksilerini yaz bir kenara demişti bana bir keresinde. Öyle bir liste işte elimdeki.Dışardan gördüğüm 'BEN LİSTESİ'.
BEN LİSTE'm bir mucizenin içinde olduğumu hayatımın önceliklerini daha iyi görmemi sağladı.


Takıldığım çok ince saçmalıklara,üzdüğüm insanlara,hırslarıma,kıskançlıklarıma,ümitsiziklerime şaşırdım. Ama tam aksine muhteşem eşimin,her durumda bana sahip çıkışına,yaşadığım iniş çıkışlarıma düz bir yol serişine, elimden tutuşuna, zor günlerimde beni güldürüşüne zaman zaman çocuk gibi azarlayıp beni yola getirişine de şaşırdım.
Ailemin, kararsızlıklarımı kararlı kılışlarına, hala minik bebekleri olduğumu hissettirişlerine, oy birliğiyle beni her durumda ve konumda destekleyişlerine de şaşırdım.
Ne kadar şanslı olduğumu gördüğüme de şaşırdım.
Nerden bilebilirdim ki?
Nerden bilebilirdiniz ki?...

Hiç yorum yok: