23 Ocak 2017 Pazartesi

ÜÇÜ BİR ARADA !

Yeniden merhaba...
Baktım ki gün gün yetişemiyorum , üç soruyu bir arada cevaplamaya karar verdim.
Yetişmemek meselesi biraz plansız olmaktan kaynaklanıyor.
Fazlasıyla akışına bıraktım hayat akışımı ve bu bana şu anda rahatlık getiriyor.
Ama birikenler biraz ağırlık.
Neyse ki dengede ikisi de  :)

Gelelim geride bıraktığım sorulara.

-Her zaman ve bazen özlediğin iki şey:
 Tereddütsüz annem. Daha evlendiğim ilk yıllardı. Paylaşacağımız çok şey vardı ve birden yarıda kaldı sanki her şey. Tamamlanmamış çok şey ,konuşulmamış çok konu ve en önemlisi göremediği bir torunu oldu...
Onun dışında eskiye dair şeyleri özleyenlerden değilim ama , mutfak ile aram iyi olmadığından, babaannem ile annemin iş birliği ile tüm aileyi bir araya getirdiği sofraları çok özledim.
Bir yazımda onların ilişkisinden bahsedeceğim. Şimdi muhtemelen gökyüzünde okey oynuyorlardır.
Ah o güzel kadınlar, nasıl da geçip gittiler...


-Hatırladığın en eski anını anlatır mısın?
Ben çok kıskanç bir çocuktum. Bunu kanıtlayan videolarım var. Ve izleyince çok utanıyorum.Kardeşimin ilk yaş doğum günüydü. Tüm davetliler ellerinde hediyelerle kutlama yapmaya başlayınca ben kıskançlıktan çatladım :) Bana neden almadılar diye ranzamızın tepesine çıkıp ağladığımı hatırlıyorum. Oysa ki kız kardeşim öyle uysal, öyle paylaşımcıdır ki. Ne akla hizmet öyle davrandıysam ! Şükür artık kıskançlığım yok ve şu yaşımda en sevmediğim huylar arasında :)


-Eğer bir hayvan olsaydın hangisi olurdun?
Hiç düşünmemiştim. Hayvan olmak zor galiba. Konuşamadığımı düşünmek zor geliyor. Size istenilen her şey yapılıyor ve siz kendinizi ancak olabildiğince savunabiliyorsunuz. Ama illa ki cevap ver derseniz, köpek olmak ve iyi bir sahibin eline düşmek isterdim.
Hem verebildiğim hem alabildiğim yani paylaşımcı bir ilişki içerisinde olabildiğim bir yaşam...
Ucu sevgiye dayanan...


Eh yetiştim galiba yeni çelınç sorusuna !
Herkese şimdilik elveda :)



1 yorum:

Leylak Dalı dedi ki...

Seni kıskanç olarak düşünemiyorum :)