21 Ekim 2013 Pazartesi

KARTLAŞMA - MEKTUPLAŞMA ETKİNLİĞİNDEKİ SON DURUM

Bir önceki postumda belirttiğim etkinliğimizdeki son durum ,benimle birlikte 4 kişiye ulaştı. İlk önce hiç cevap gelmeyince umutsuzluğum tavan yaptı.

Neyse ki 3 kişi ben de varım dedi ve bu etkinlik için gayet de yeterli :)

Hala ben görmemiştim diyenler olursa kuralları tekrarlıyorum.

KURALLAR :

1) Katılmak isteyen kişi dilekcivan_@hotmail.com adresine adını soyadını ve açık adresini göndermelidir.
2) Katılımcı kişiler bu bilgilerinin yanına, muhakkak hangi bloğun sahibi olduğunu eklemelidirler.
3) Katılımcı kişilerin sadece isimleri ve blogları,  bloğumda paylaşılacaktır. Ve her katılımcı yazışmak istediği 3 kişiyi belirleyip mail adresime dönüş yapacaktır. Bu bilgi doğrultusunda size, belirlediğiniz kişilerin adreslerini mail yolu ile göndereceğim.
4) Seçilmeyen katılımcı olursa onları bizzat ben seçeceğim :)
5) Son kural ve özellikle rica ettiğim konu olarak , mektuplaşmayı herhangi bir nedenden ötürü sürdüremeyeceğinizi düşündüğünüz zaman şahsıma bilgi verilmesidir. Yaptığımız şeyin amacı birbirimize küçük mutluluklar sunmak , dolayısıyla kimseyi boşuna bekletmemizin bir manası yok.


Bu haftayı da beklemeye alıyorum ve ardından etkinliği başlatıyorum, ona göre :)

Sevgiler.

Hiç yorum yok: