31 Mayıs 2012 Perşembe

YENİ KARELER

Fotoğrafçılık anlamındaki denemelerime devam. Çok ara verdim, çok tembel yattım. Debelendim durdum. Karedeşim silkeledi beni. Benden daha iyi manken mi var, fotoğrafçı beni çek, beni çek, beni çek, beni çek diye Simgeleşiverdi.

Bazı ortamlar bilinir ama o ortamın içerisindekilere çok dikkat edilmez. Biz de öyle bir ortam keşfettik Marmaris'e 15 dakikalık mesafede olan Çınar Restaurant'ta .  Herkes midesiyle meşgulken biz bir merdivene takıldık. Peşimizde de bir tavuk... Tavuk, kardeşim ve ben iyi bir üçlü oluşturduk. Aslında işin gerçeği ben tavuktan korkarım. Yani sevimsiz gelir bana. Gagalayacak beni diye hep bakarım ardıma. Kardeşime de özellikle çok yaklaşırsa haber ver dedim. Dedim ama nafile, tavukcağız dibimde benimle birlikte verilen pozları incelemeye dalmış, kardeşimin beni uyarmayıp da pozlamaya daldığı gibi :) Neyse ki her şey olaysız bitti...

Buyrun sonuç
























Teşekkürler Nessinkelebekleri ...

9 yorum:

Nesrin dedi ki...

canım ablacım benim ellerine sağlık gerçektende çok eğlenceli bir gün oldu :) fotoğraflarda muhteşem .öpüldün :)

Ebru dedi ki...

Ne güzel kareler daha sık çek ve paylaş olur mu.

Bugday Tanesi dedi ki...

Eğlence devam edecek,seninle her şey güzel ;)

Bugday Tanesi dedi ki...

Nehir İda, bugünlerde doğanın renkleri muhteşem. Daha fazla paylaşımla geleceğim :)

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Çok güzel fotoğraflar canım...

Bugday Tanesi dedi ki...

Hayat İzlerim, teşekkür ederim :)

Sevginin Ruhu dedi ki...

Resimler harika
Tavuğu göremedim:)

Adsız dedi ki...

Bence devam :) güzel kareler yakalamışsın.İnsanin bir hobisi olması cok güzel ,basarılar ve sevgiler.Asis

Adsız dedi ki...

Fotoğraflar çok başarılı, daha fazlasını görmek istiyoruz. Marmaristen değişik kareler olabilir mesela. Birgün görüşmek dileğiyle ;)Didim den selamlar