19 Kasım 2011 Cumartesi

NERDEN BİLECEKTİM


Kapıdan içeri girdiler.
Selamlaştık.
N  Bey burda mı diye sordular, şehir dışında olduğunu söyledim.
A  Bey burda mı diye sordular, dışarıda olduğunu fakat cep telefonundan kendisine ulaşabileceğimi söyledim ve isimlerini aldım.
Cep telefonundan aradığım babamdı. Kendisine haliyle baba diye hitap ettiğimi duyduklarında, a sen A'nın kızı mısın diye sordular. Bir tanesi çocukluğumu bilirmiş benim, hatırlayamadım. Yaşlanmışım dedi.
Evet, dedim yaşlanmışsınız. E tabi babam da yaşlandı diye ekledim sonra.
Dengesiz esprilerde üstüme yoktur.
Nerden bilecektim ki bu adamların bir tanesinin İstanbul'da .... Ltd. Şti'nin Türkiye Genel Müdürü ve bir tanesinin de Bölge Müdürü olduğunu...

Dipçik Notçuk : Virgüllerim nokta gibi görünüyor, ama dikkatlice çok dikkatlice bakarsanız onların nokta görünümli bir virgül olduğunu anlayabilirsiniz :)

5 yorum:

hayat izlerim dedi ki...

Ooooo ben de böyle anlardan o kadar çok ki tatlıkm, hiç dert etme, biz böyle güzeliz :)))

Uğur Böceği dedi ki...

Bazen ben de söylenmemesi gereken kişilere tamam öp... der kalakalırım:)

Unknown dedi ki...

çok tatlısın ya :)) olur arada bu diyaloglar sevgiler canım :)

Reyhan dedi ki...

canım benim çok hoşsun... ama almanların bir sözü var: '' auch könige machen beim kacken die knie krumm''.. o yüzden kafana takma.. hep sen sen ol... seviyorum seni..

özii dedi ki...

Bazen olduğumuz gibi olmak en iyisidir. Hem boşa dememişler gerçekler acıdır diye :)))