5 Ekim 2011 Çarşamba

ÜC KISIDEN BASKASI OKUMASIN

Üç kişiden başkası okumasın, çünkü bu yazı sadece üç kişiyi iliglendiriyor.

Sevgili SABUNLARIM ve sevgili SOCRATES JUNIOR
Size neden yorum yazmıyorum diye gücenmeyiniz çünkü sayfalarınızdan bir türlü yorum gönderemiyorum.
Takipçinizim hala sıkı sıkıya, ona göre :)

Ve gelelim üçüncü kişiye sevgili HAYAT İZLERİM'e
Sesine bayıldım ve seninle tanıştığıma çok memnun oldum. Umarım bir gün sadece ses anlamında değil yüz anlamında da görüşme fırsatımız olur.

Üç kişinin dışındakiler,merak edip okudunuz mu yoksa?

Peki peki sizi de öpüyorum ve sevgiler yolluyorum.

Hoşçakalın :)

8 yorum:

pr dedi ki...

öpücüğü aldım:)

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Okumazsam çatlardım zaten:))
Benim de yorum yazamadığım arkadaşlarım var; neden acaba? Öğrenirsen bana da bilgi verir misin?
Bu arada duygular karşılıklı Buğday'cım en kısa zamanda tanışmak, görüşmek dileklerimle, kocamaan sevgiler:))

Güngör Ekinci Saglik dedi ki...

Eh neyse bari bize de öpücük gelmiş :)

Meyra dedi ki...

bende okudum çünkü aynı sorun bendede var canım bir çok bloga yorum yapıyorum gözükmüyor spama düşüyormuş blog sapıttı yine:((

Bugday Tanesi dedi ki...

Bu blog istediği gibi davranıyor,bizi parmağında oynatıyor. Muhtacız ya kendisine :)
Öpücükleştik en azından,ne iyi oldu.

Çınar dedi ki...

Okudum vallaa :)))

Zeynep Özmen Ünlü dedi ki...

bende okudum :) ne kadar düşüncelisin.
sevgiler

Sokrates'in Yeğeni dedi ki...

Düşünmen yeter Buğdaytanesi, çok teşekkür ederim. Yorum yazamamanın sebebi sanırım Internet Explorer'la ilgili. Birçok blogger arkadaşın bu sorunu yaşadığını biliyorum. Chrome ya da Firefox kullanırsanız sorun ortadan kalkar.