21 Aralık 2010 Salı

KARLA, KISLA, SICAK SARAPLA

19 Aralikta inildi ucaktan. Gecen sene bizi -13 dereceyle karsilayan Almanya bu sene +1 ile hosgeldiniz dedi bize. Kisa bi kestirmeden sonra hemen noel panayirina gidildi. Atmosfer sicak, hava soguk dolastik tek tek standlari. Guzel fotograflar cekildi ama yukeleme sorunu yuzunden Bugday onlari sizinle paylasamadi.

Ulasan kartlarim icin cok mutlu oldum. Aklimin bir kosesinde olan kart etkinligini olabildigince takip ediyorum.

Nasilim, iyiyim. Ozledigim tum sekerlemeleri, cikolatalari yemekle ve gezmekle mesgulum. Sevgili Butterfly'in tarifini verdigi Gluhwein da ictim. Soguk havada sicak sarapla hos olmadim desem yalandir. 

Benden simdilik bu kadar kisa kisa ozetlerle gecmek durumunda kaldigim icin kusuruma bakmayin artik...

Ne de olsa tatildeyim ama dimi?

14 yorum:

Leylak Dalı dedi ki...

Benim yerime de gez, ye, iç ve tatilin keyfini çıkar olur mu?
Kartını aldım, çok tatlı, senin gibi.
Kocaman öptüm hepinizi...

Leylak Dalı dedi ki...

Ha mesajın da geldi ama ben okuduğumda saat öğleye yaklaşmıştı cevap yazamadım o yüzden:)

zeynep dedi ki...

Resimleri boşver canım, tadını çıkar bence! Eminim şimdi karla da kaplanmıştır oralar :) çok sevgiler...

Deli Anne dedi ki...

yeni yıl ruhunu canım çekti.. ama türkiye'de değil, burası samimi gelmiyor bana o konuda.. sadece özenti.

Unknown dedi ki...

iyi tatiller bol bol ye iç gez dolaş sevgiler :))

Asis dedi ki...

İyi tatiller :) keyfine bak..sevgiler...

bilge ve annesi dedi ki...

Keyfini çıkart buğdayım, iyi tatiller

Bugday Tanesi dedi ki...

Leylak Abla; begendigine sevindim cok ozendim tek tek yapistirdim pullari:) Bu arada gezecegim senin yerine de ama fotograf konusunda sikinti yasiyorum deli oluyorum ve seni seviyorum :D

Bugday Tanesi dedi ki...

Zeynep, dedigin gibi her yer bembeyaz ama bu sene bir eriyen bir yagan kar soz konusu. Gun asiri yagiyor :)

Bugday Tanesi dedi ki...

Deli Anne,aslinda son bes senede en azindan Marmaris adina konusursam yilbasi konusunda kendini cok gelistirdi. Ama ordaki anlayis noel olarak degil yilbasi kutlamasi. Belki samimi olmamasi o yuzdendir...

Bugday Tanesi dedi ki...

Burcu;
Butterfly;
Bilgenin Annesi;
guzel dilekleriniz icin cok tesekkur ederim.
Opuyorum hepinizi :D

laleninbahcesi dedi ki...

Sevgili Bugday tanesi keyifli bir tatil diliyorum... Bugday bereketinde bir yıl olsun...

coraline dedi ki...

iyi tatiller :):):)

Sabahattin Gencal dedi ki...

Merhaba,
Bir çalışmanız "Bloglardan Seçmeler"de yayınlandı.
Hayırlı günler dileğiyle.