30 Ekim 2010 Cumartesi

KÜÇÜK KAÇAMAKLAR


 Bu fotoğraflar benim hiç bir zaman karşı koyamadığım küçük kaçamaklarımdan oluşan bir koleksiyon. Görüntülere bakınca  ne demek istediğimi anlayacaksınız...
Ben balığı küçük yaşlarımda boğazıma takılan bir kılçıktan ötürü yemedim uzun yıllar boyunca. Sonra anladım ki çok büyük bir kayıpmış. Yenmeyecek gibi duruyor mu?



 Bu sene yediklerim yetmiyormuş gibi sevgili arkadaşım Derya bir pastane açtı. Her davette yeni yaptıkları şekerlemeleri denetmek adına bize muhteşem bir işkence uyguladı. Bu görünen de o işkencelerden bir tanesiydi.


İşkencelerin devamı :)


  Akyakada gezerken balık ekmek ardından bir Waffle keyfi yapalım dedik ve siparişi verdik. Tabi böyle bir manzarayla karşılaşmayı ummuyorduk. Nasıl yemeye başlayacağımız konusunda ciddi bir toplantı düzenlemek zorunda kaldık... Sonuç mu mmmhhh çok güzel çok.


Hep kaçamak yapılmadı tabi biraz da gezildi. Önceki yazılarımda belirtmiştim eşimin pasaportu ve vizesi için uğraştığımızı. İzmir'e Alman Konsolosluğu için gittiğimizde Kızlarağası Hanı'nı gezme fırsatını bulduk. Ben ilk defa gittim ve doğruyu söylemem gerekirse biraz hayal kırıklığına uğradım. Sanırım gözümde canlandırdığımla gördüğüm arasındaki büyük farktı beni bocalatan. Ünlü kahvesini de içtim ama beğenmedim. Fazla ağırdı. Onun yerine etraftaki güzelliklere baktım. Yukarıdaki yüzükler gibi.
Sonra kız kardeşim bir çanta beğendi kendine. Dükkanın içerisine girdiğimizde gördüğümüz manzara çok renkliydi. Raflarda yüzlerce çanta diziliydi. Ve hepsi istek üzerine dikilen farklı modellerde çantalardı.

Burda da dikim yapan arkadaşın arkadan görüntüsünü sergiliyorum. Kız kardeşim o kadar çanta arasından hiç zorlanmadan dışarıda ilk gördüğü  çantayı kaptı. Bu kızın kararlarına bayılıyorum. Az ve öz, kısa ve kesin.

İşte bu kısa bir kayboluşun ve küçük kaçamakların bir özetyidi. Sonunda ne mi oldu? Vizeyi aldık Aralıkta Almanya'dayız...

8 yorum:

Asis dedi ki...

Balık mmmm hiç hayır diyemeyeceğim bir lezzet,tatlılardan da bir tane yeterli çok nefis gözüküyorlar..Kız kardeşinle uyuşuyor galiba kararlarımız :)fazla aranmam gözüme kestirdiğim ilk beğendiğim şeyi alırım ;)hadi gözünüz aydın vize işlemi bitmiş..sevgiler...

mehtap kuzucu dedi ki...

bu kaçamak ve işkencelere bayıldım:)hele böyle işkencelere her zaman varım:) afiyet olsun sevgiler...Almanyaya gidecekmişsiniz iyi yolculuklar..

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Muhteşem görünüyorlar çok güzle bir kaçamak olmuş.
Sevgiyle kal canım:)

Bugday Tanesi dedi ki...

Butterfly; keşke ben de bazı konularda sen ve kızkardeş gibi olabilsem :) Teşekkür ederiz, tatil bizi bekliyor tüm senenin acısını çıkaracağız...

bilge ve annesi dedi ki...

Buğdayım ne yaptın yaw bugün pazartesi diyetine yarın bozmak üzere başlamıştım ama bu fotoğrafların üzerine hayatta yarını bekleyemem:))

Bugday Tanesi dedi ki...

Mehtap merhaba; işkencenin en güzeli bu olsa gerek değil mi??? Aralıkta gideceğim ama gezdiğim yerlerden mutlaka görüntüler eklerim...Teşekkürler :)

Bugday Tanesi dedi ki...

Özlemcim çok teşekkür ederim, arada insan vücudu bunlara ihtiyaç duyuyor :)

Bugday Tanesi dedi ki...

Sevdacım boz gitsin ya ne diyeti ???
Benim de 7 kilo kadar fazlalığım var ama uğraşamayacağım doğrusu :)
Bunlar dururken ne diyeti!!!