27 Şubat 2010 Cumartesi

SON DAKİKA HABERİ

Dün biraz karmaşık bir gündü. Hem sıkıcı hem plansız. Bir şeyler planlı gitmediği zaman çok sinirlenir yada dengesiz bir tavır alırım. Bir gülerim bir sinirlenirim. Benim dışımda gelişti ya olay,takip edemedim ya hay Allah derim ben nerdeydim o sırada?

Böylesiye bir günün akşamında çok sevindirik bir olay yaşadım... Oturma odamızın ortasında uzun zamandır beslediğimiz balıkçıklarımız vardı.Melek balıkları vardı öldüler,japon balıkları vardı öldüler, en sonunda ciklet balıkları aldık,özenmedik yaşadılar :) Yüzlerine bile bakmadık düzgünce,temizliği dışında verdiğimiz bir katkı da yoktu. Arada gözlerimiz dinlensin diye suyun içindeki hareketlerini izliyorduk.Yem verirken ağızlarını şapırdatışlarını, yarışlarını seyrediyorduk.
Yine dün seyretmeye dalmışken birden bir sürü minik balıklar gördük.Öyle tipsizler ki,gözler pörtlek,kuyruklar oluşmamış....Ama bu tipsizlikleri, bu oluşumları görünce çok sevindik.Bebişlerimiz oldu dedik.İzledik uzun bir süre.15 adet balığın arasından anne ve baba öyle bariz belli oluyordu ki. İkisi nöbetleşe nöbetleşe diğer balıkları kovuyordu.Yavrularının hayatlarını kurtarmaya çalışıyorlardı. Dedim ki kendi kendime görüyor musun Dilek,insan hayvan hiç farketmez; anne baba içgüdüsü hiç bir zaman değişmiyor...

Anne ve babalarımızın kıymeti bu küçük senaryoyu izlerken bile gözüme çarptı.
Çekirdek aile kuralları hiç değişmiyor.Umarım benim de çekirdek ailem yaşam savaşına göğüs gerer ve hikayelerine devam edebilirim :)

4 yorum:

Sokrates'in Yeğeni dedi ki...

Hayırlı olsun Dilek! Allah uzun ömürler versin bunlara ;)

Leylak Dalı dedi ki...

Oooo Dilekçim, desene anneanne oldun:)) Güle güle büyüt torunlarını, pek de çoklarmış, Allah kesene kuvvet versin:)
İnşallah hayatta kalmayı başarıp size gönül şenliği olurlar. Sevgiler...

Bugday Tanesi dedi ki...

Çok teşekkür ederim,umarım ömürleri uzun olur gerçekten.bAKARSIN BİR BALIK ÇİFTLİĞİ AÇARIZ :)

Bugday Tanesi dedi ki...

Bu yaşta anneanne de oldum görüyor musun Leylak Abla.
Torun gözüyle bakmamıştım ama bundan sonra onlar benim birick torunlarım olacaklar.Masrafları yok şimdilik ama büyüdükçe canavar olacaklar hallerinden belli :)