10 Ağustos 2009 Pazartesi

RAPORLUK HAFTA

OLAY 1: Denizde hür ve şakrak yüzerken birkaç çocuğun zıpırlığı gözüme çarptı.Çocukları çok severim ve hepsinin süper zekalı olduğuna inanırım.Tabi ebeveynleri tarafından doğru yönlendirildikleri sürece.Neyse olaya dönüş yapacak olursak, zıpır çocuk denize bir coca-cola kutusu attı ve beni çileden çıkardı.Denizin maviliğinde o cırt renk ve çocuğun ukalalığı birbirine karışınca dayanamadım yüzdüm kutuya doğru.Hızlı hareketlerle zıpıra yetiştim ve kutuyu alıp çöpe atmasını söyledim.

-BURASI ÇÖPLÜK MÜ AL BUNU ÇÖPE AT!!!!!

-TAMAM ALIRIM...(şımarık bir yüz ifadesi)

aradan biraz zaman geçti ve.....

-BEN DE BUNU BURAYA ATARIM....(yani sahil kenarına)


Ay al bunu çarp duvara.Ne biçim hareketler bunlar zor tahammül ediyorum. Anlatırken bile geriliyorum.İyi ...ok yedin!!!! Annelerimiz babalarımız da zoraki bir utanç arkasından gizlice övünür.Erkek gibi hareket etti aferin diye.Sana da bu yakışırdı oğlum helal olsun.Bu şuna benziyor aslında.Çocuk gece birlere kadar televizyon izler ve dizi karekterlerinin hepsini bilmesi ailenin gurur kaynağıdır..Benim çocuğum bilir böyle şeyleri AFERİN ona.Hepsini ezbere sayar sana ablası.ŞAK ŞAK ŞAK.Cep telefonunu çözdü ablası,hatta biliyor musun her yeri aramış ama tuşları kullanmasını biliyor.Benim çocuk çok akıllı MAŞALLAH.....Daha,daha,vs,vs!!!!



OLAY 2: Arabayla seyir halindeyken bir topluluk karşıdan karşıya geçmeye çalışıyor.Biz de beklemedikleri halde durup yol veriyoruz.Bonus saçlı bir genç arkadaşım arabaya mal mal bakıyor:D Kilitlendi geçemiyor.Aynı şekilde karşı taraftaki topluluk da bekliyor.İlk başta tek elimle geçmelerini işaret ettim ama inatla hareket etmediklerini fark edince bir maestro edasıyla iki elimi sağa sola, havaya kaldıra indire bir şekilde karşıdan karşıya geçmelerine ön ayak oldum.Ve en güzek tepki Bonus kafalıdan geldi.Geçişini tamamladıktan sonra arkasını döndü ve HAYRET anlamına gelen bir yüz ifadesi takındı.Biz gülmekten kırıldık tabi.
Bu memlekette yol veren yok galiba yaya geçidinde...

RAPOR: Olması gerekenler hala şaşkınlıkla karşılanıyorsa, hepimize büyük görevler düşüyor.Şaşırtmaya devam etmek üzere hoşçakalın....

2 yorum:

nalan dedi ki...

her anne çocuğuna tepki gösteren birine fitil olur ama hakikaten bu kadar terbiye edilmemiş çocuk görünce de insan müdahale etmeden duramıyor.üstelik neredeyse bu tiplemelerin tamamında aynı ukala ben iflah olmam tavrı...
bu veletler 10 sene sonra ne olur diye içimden geçiyor vallahi !

Bugday Tanesi dedi ki...

hOŞGELDİNNNN EVİME...
HER YENİ İZLEYİCİ, YENİ BİR MİSAFİR MİSAFİRHANEME.tÜM YORUMLARININ TOPLAMI BİR CEVAPLA YANITLIYORUM SENİ :D
sÜTÜ ORJİNAL ÜRETİM YAPIP ÜSTELİK YOĞURT MAYALAMANIZ BİR HARİKA.mUHAKKAK TADINA BAKMAYA GELECEĞİM.pEMBELERE DE HAYRAN KALDIM ZATEN.aMA MALESEF BAHÇE BECERİM HİÇ YOK.bANA DA BULAŞTIRIRSANIZ NEDEN OLMASIN :D
çOCUKLARA GELİNCE ,İLERİDE KENDİ YOLLARINI BULMAZLARSA BİR AVUÇ HÖDÜKTEN BAŞKA BİRŞEY OLMAZLAR.aNNELER bABALAR BÖYLE OLDUKÇA.
bU GDO MESELESİNE AKLIM ÇOK TAKILIYOR.OLUR DA YENİ BİR ŞEYLER DUYARSANIZ BENİ DE BİLGİLENDİRİN.ÖPÜCÜKLER...